Bel me terug Afspraak maken

Basic strength

If you aren’t getting stronger, you need to evaluate your program.

if you aren’t trying to get stronger, you need to get your head examined.

Bij Toptraining ligt de focus op training en begeleiding van amateur- en wedstrijdatleten. Ben je een voetballer die tijdens de winterstop op een verantwoorde manier spiermassa wil opbouwen? Ben je misschien een honkballer die nog harder wil gooien of slaan. Fietser, loper? Wil je het maximale uit je lichaam halen om op het veld te presteren? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Afbeeldingsresultaat voor training sport

Wat is nu waarheid? 5x5 of 3x15? Spiergroepen apart of full-body? 2x per week of 3x per week? Moet ik altijd trainen tot spierfalen? Hoe zwaar moet ik trainen voor spiergroei?  “Van krachttraining wordt ik langzaam op het veld”… “Kinderen mogen geen krachttraining doen”…

Er zijn veel verschillende visies binnen de trainingswereld en iedereen roept iets anders! Het enige wat belangrijk is, is de vraag of je het gestelde doel bereikt met je huidige aanpak.

Bij TOPtraining geloven we in een sterke basis. We gaan met onze atleten altijd eerst terug naar deze basis om vanuit hier logische stappen vooruit te maken. Blessures ontstaan wanneer stappen worden overgeslagen of onzorgvuldig worden doorlopen We hebben de laatste jaren veel verschillende trainingsmethoden en hypes voorbij zien komen. Wij bij TOPTraining vinden het belangrijk dat deze methoden ook wetenschappelijk getest zijn voordat we hiermee aan de slag gaan met onze atleten.

A good coach doesn’t add to your program.

A good coach strips stuff away. It is in the cutting away that you find real success.

Eliminate the excess and focus on the keys.

Team TOPTraining

Wil je graag op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en state-of-the-art ontwikkelingen binnen het domein van krachttraining? Stuur dan een mailtje naar info@fysiomoergestel.nl